صندلی تاشو با طرح شیک
نوشته شده توسط : ساحل

صندلی های تاشو زیاد آسان و سخیف هستند به همین علت است که پروا بیشتر افراد را به سمت خود جلب کرده اند وانگهی این طرح های صندلی به راحتی لغایت می شوند از این رو فضای کمتری را اشغال می کنند. در مطالب قبلی مدل میز ناهار خوری تاشو و مدل صندلی کامپیوتر و مدل صندلی اپن را مشاهده کردید در پیوستگی تصاویری از گونه ها طرح های صندلی تاشو با طراحی کاربردی و شیک را مشاهده خواهید کرد.
صندلی های تاشو بسیار کاربردی اند، فرقی نمی کند منزل تان بزرگ باشد یا کوچک، کل طراحان درونی توصیه می کنند از صندلی تاشو چوبی یا فلزی در خانه خویش استفاده کنید. این صندلی ها در اطاق های کوچک کاربردی چندگانه خواهند داشت که برخی مواقع اوقات گره از مشکلات ما مفتوح می کند. ولی اگر برای خرید صندلی های تاشو به بازار بروید شایستن اینکه با مدل های معمولی و مرسم مقابل شوید خیلی بسیار است، چنین مدل هایی اگر چه بد نیستند ولی در دکوراسیون منزل چندان تظاهر نخواهند کرد. در این پست مدل هایی را شناسایی خواهم کرد که علاوه بر طراحی زیبا، زیاد کاربردی بوده و به زیبایی با دکوراسیون خانه های شیک و معاصر ست می شوند.

گاهی برای تغییر در دکوراسیون منزل باید دست به تغییرات بنیادی زد و بسیاری از طرح ها را از نخست ساخت ولی گاهی می توان با استفاده از وسایل زیاد قشنگ و کاربردی مانند همین صندلی تاشو چوبی دکوراسیون خانه را به نکویی دگرگون کرد، خرج آن نیز زیاد مقرون به صرفه تر از دگرگونی ها بنیادی در دکوراسیون منزل خواهد بود. تنوع در طرح و رنگ، گوناگونی در اندازه و ابعاد، استفاده از متریال متنوع چوبی و البته فلزی در آن و دهها مزیت دیگر را می تاب اسم برد که در این طور صندلی های چوبی تاشو و وانگهی صندلی فلزی تاشو هستی داشته و همین مزایا سبب محبوبیت و بهره‌گیری فراوان آنها شده است.
طرح های صندلی تاشو
از صندلی تاشو اپن می توانید در تقدیر های مختلف منزل نظیر اطاق خواب و آشپزخانه و ایوان و … استفاده نمایید همچنین این طرح های صندلی به علت اینکه به صورت تاشو طراحی شده اند برای کاربرد در سفرها و فضا های اداری می توانند انتخابی مناسب و آرمانی باشند.
در اثناء برگزیدن صندلی تاشو بهتر است به طرح و جنس پایه های آن پروا کنید وانگهی باید پایه های صندلی را مورد بررسی پیمان دهید لغایت در زاویه ای پسندیده مفتوح و بسته شود.
اغلب صندلی های تاشو در گوشه های ۹۰ الی ۱۲۰ درجه قابلیت مفتوح و بسته شدن را دارند و بعضی سایر نیز به صورت طراحی شده اند که لغایت زوایای اکثریت قابل باز شدن می باشند.
صندلی های تاشو در طرح ها و ابعاد مختلفی طراحی می شوند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان طرح و رنگ و سایز آن ها را گزینش نمایید.
ابتدا با چند مدل صندلی ساده الهام گرفته شده از طرح های کلاسیک صندلی تاشو شروع می کنیم. شکل نخست طراحی خیلی ساده ای دارد، در راستی نخستینگی اصلی این صندلی وزن زیر و لغایت شدن راحت آن است. کفی و پشتی صندلی از جنس چوب طبیعی ساخته شده و فریم بدنه از جنس آلومینیوم است. شکل دوم یک صندلی تاشو چوبی زیاد باکیفیت از محصولات کمپانی ایکیا است که نیازی به شناسایی ندارد.





:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: